Vilket liv!

Tydligen har jag inget liv utanför Julius. Eller ja, inget annat att prata om i alla fall. Vet inte om man ska se det positivt eller negativt, kanske är det lite utav bägge delarna?
Det är klart att jag älskar att vara med honom, större delen utav tiden åtminstone. Ibland vill jag ju ha lite vuxentid med, men sånt är det dåligt utav numera. När jag väl träffar andra vuxna (vilket är familj, känner knappt nån annan här direkt ju) så blir det lite lätt att jag pratar om Julius i alla fall. Vad pratade jag egentligen om innan han föddes? Innan jag blev gravid? Något måste jag väl haft att säga då med? Har jag blivit tråkig?


Kommentarer
Sepideh

Heeej min sötnos!

För inspiration gå in på cakecentral.com hur fiiiiina tårtor som helst, flera hundratusen tårtor att välja på:)

Jag brukar beställa på ett ställe här i gbg som heter cakecenter, fast hon är rätt dyr, beroende på vad man vill ha för tårta 40/50:- biten....inte så billigt men hon gör sååååå goda tårtor så man vill inte beställa någon annanstans ifrån:)



Hahaha, jag reagerade på ditt inlägg: "har jag blivit tråkig?" hehehe aaaa, man blir rätt tråkig när man blir mamma:) hehehe puss!

2012-05-06 @ 18:33:23
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0