Tävlingsvinnare!

Haha, vad sjukt egentligen! Jag har vunnit i typ den första tävlingen någonsin... Och jag hade t.o.m glömt bort att jag tävlat! Men, jag har i alla fall vunnit två biljetter till Bokmässan i Götenorg, har för mig det var sista helgen i månaden. Nu borde jag ju verkligen få tummen ur röven och skriva färdigt åtminstone något kapitel på den bok jag påbörjat (eller en annan, jag har så sjukt många idéer!) för det lär väl finnas förläggare man kan visa sina idéer/utkast för där, eller? Jag är faktiskt bra på att skriva, oavsett vad ni som läser bloggen tycker om min skrivstil här :) Men, helt off topic nu.
 
Vem ska gå med mig på mässan då? Hum. Ska ju vara någon annan som är intresserad av böcker, och att läsa... Själv har jag alltid varit en bokmal, bara på senare tid jag inte haft lika mycket tid att läsa tyvärr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0