Total glömska

Helt ärligt, så hade jag faktiskt glömt bort att jag har en blogg. Har haft spå mycket annat att tänka på, samt sysselsätta mig med, att det liksom gled ur minnet. Oops! Antar dock att det inte direkt är särskilt många som tänkt på det, eller saknat mina inlägg. Jag har ändå bara en enda följare på Bloglovin' t.ex. Mina sidvisningar/unika besökare brukar vara ett lågt antal. Så... Ja, vad ska jag säga? Jag önskar fler saknade mig här...
 
Kommer dock bli enormt dåligt med inlägg framöver också, eftersom blogg.se inte har någon app för Android, och det inte längre fungerar att MMS-blogga. Jag har en Android, fr.o.m nästa vecka nån gång har jag inte längre något internet hemma. Ingen idé om jag inte har en ordentlig dator som är tillräckligt kompatibel med internetanvändningen. Känns jättemärkligt att tänka tanken... Jag kommer, för första gången på fem år, inte längre ha något internet hemma. Jag kommer vara tvungen att sköta mina ärenden hos bank, FK m.m hemma hos någon annan, och vara tvungen att anpassa mitt internetanvändande efter dem. Jag vill inte vara utan! *snyft*


Kommentarer
Johanna

Jag läser alltid din blogg och saknar inlägg när det inte kommer några på några dagar! <3 Spännande att se vad du har för dig! Puss min vän!

2012-09-24 @ 12:32:09
URL: http://lillafamiljenbus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0