Bättre sent än aldrig!

Lovade ju mina läsare lite bilder från Borgholms slott. Dock har jag varit grymt seg på att läga upp några, men bättre sent än aldrig! Så, jag lägger upp lite bilder här, absolut inte alla (hey, jag tog ca 250 bilder totalt den helgen, tror runt hundra var från det slottet...), men lite smakprov :)
 
 

Sett på avstånd
 
 
 På väg in
 
 
 
 
 Vadå F?
 
 
Lite utsikt
 
 
 Det fanns bokstäver lite här och var... Förstod aldrig varför.
 
 
 
 
 
 
 

Några av de roligaste bilderna vill inte laddas upp, de är visst för stora enligt blogg.se :(

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0