Vinteroverall

Loppissidor på Facebook kan vara riktigt bra att ha ibland :) Senast idag var jag och hämtade/köpte en Didrikssons overall till lillen, till vintern. Storlek 80 (oj, vad de verkar stora i storleken! Men, då kan han säkerligen ha den hela vintern också), svart, i toppenskick. Tydligen inköpt helt ny förra året, och enbart använd utav ett barn som inte kunde gå vid den tidpunkten. Super för mig och skrutt, då vi fick en sådan bra overall för en sådan billig peng. 300kronor fick jag ge för den, absolut överkomligt :) Hoppas vi han kommer gilla den sen när det blir dags att använda den också.
 
 
Lillens nya overall :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0