Dator?

Som sagt, dåligt med inlägg här nu. Lillens pappa har tagit med sig sin dator, och jag har bara en pluttig minilaptop som konstant hänger sig när jag försöker surfa på internet. Bra, jag har internet men ingen fungerande dator, han har fungerande dator men inget internet.
 
Om någon därute skulle råka ha en hyfsat fungerande dator till övers därhemma, så tar jag tacksamt emot den! :P Kan vara bra att ha så jag kan ha e-legitimation, fixa ärenden på f-kassan, banken osv via internet. Jobbigt att behöva fixa det på andra ställen när man har en bebis och så mycket annat att tänka på. Kommer inte ha särskilt mycket pengar till övers heller, inte för att jag haft det förut heller, men nu blir det ännu mindre. Hoppas i alla fall på att lyckas få bostadsbidrag till hyran för oktober. Går det så snabbt tro?
 
Och jo, en sak till förresten. Så länge jag inte kan sitta på en annan dator och kan ta med bilder på nåt vis, så kommer det tyvärr inte komma några fler bilder på bloggen. Denna datorn kan inte hantera bilder på det viset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0