Kommer nog bli torka

Kan mycket väl hända att det blir en del torka här. På bloggfronten alltså. Beror lite på vad som händer och sker, hur man lyckas lösa saker, om man lyckas lösa dem. Just nu vet jag inte ens var jag ska börja, man får så olika information om hur man ska gå tillväga att mitt huvud bara snurrar. Tydligen bör jag i alla fall inte prioritera körkort för tillfället, men jag vet inte, är inte det ännu viktigare nu? Kunna ta sig nånstans, ha en hans att få ett jobb när lillen blir tillräckligt stor? Har ju dessutom redan betalt en del på det, köpte ett paket...
 
Åh, jag vet inte vad jag ska ta mig till! Javisst, de finns de som säger att jag/vi kan komma till dem några dagar, men ingen bor i samma stad :( Så går det när man bor i en stad där man knappt känner någon. Kan inte någon bara skriva en lista på hur jag ska gå tillväga, i turordning? Det här ska göras först, sen vänder man sig dit osv. Varför ska allt vara så svårt för mig, när det inte är jag som gjort fel?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0