4H och klappa djur

Igår var vi på Vissmålens 4H. De skulle ha bakluckeloppis och möjlighet att klappa lite djur, ponnyridning och fika. Så jag, lillen och systrarna J och S tog oss dit för att mysa lite. Kan ju säga såhär: loppisen var inte alltför mycket att ha (inte många som sålde) och gården kändes väldigt oorganiserad. Det var t.o.m någon som trodde JAG jobbade där när jag skulle värma lillens flaska med mat! Så mycket för att förstå vem/vilka som jobbade där... Ingen verkade direkt ta ansvar för något och vi lyckades aldrig lista ut vem man skulle ställa frågor till om gården. Det bästa under eftermiddagen, var helt klart sällskapet! Lillen fick i alla fall klappa lite kissekatt och kanin, och det var han riktigt lycklig över! Djur är ju mysiga :)
 
 
Snälla kissekatten som kom och lade sig vid våra fötter självmant
 
 
 
Ville bli klappad på
 
 
 
Kaninerna var spännande! En av få som inte gömde sig
 
 
 
Men jättemycket klappad ville den inte bli. Lite pet och nosning fick räcka.
Fast lillen ville krypa omkring efter dem på den sörjiga marken. Hmm...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0