Omslagschansen

Om du nu skulle missat det, så ber jag återigen er läsare att snälla rösta på min lille fis i tidningen Vi Föräldrars omslagschansen. Bilden som vi tävlar med är INTE samma bild som kommer användas på omslaget om vi skulle komma så långt. Några finalister får åka till Stockholm för en plåtning, det är proffesionella fotografer som kommer ta den slutgiltiga omslagsbilden. Men, spana gärna in hur söt min lillskit är genom att titta på fler bilder på honom här på bloggen :) Tack på förhand!
 
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/omslagschansen/omslagstavling-viforaldrar/554


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0