Ännu en!

Japp, då upptäckte jag ytterligare en idag. Nummer sju. Min lille bebis på 8,5 månad, har redan sju tänder! Helt galet ju! Var kommer de ifrån? Verkar växa lite som ogräs, haha!
 
Jag har funderat på det några gånger den senaste veckan, om det var något på gång. Inte för att det denna gång märkts på humöret eller så, men det kändes som om det såg lite vitare ut just där tanden ploppade ut. Avfärdade dock detta ungefär lika många gånger som jag funderade. SÅ dreglig har han inte varit. SÅ grinig har han inte varit. Inte ens lös i magen. Ingenting. Och så, idag, på kvällen. En liten, liten tand har spruckit igenom. På vänster sida av de nedre framtänderna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0