Släkt är alltid trevligt :)

Idag har jag och lillen träffat lite släkt. En kusin med fru och barn var inne i stan och skulle kika på IKEA, så vi tog oss också dit. Handlade lite sånt där som kladdförkläden till bebis, lite kökssaker, dörrstoppar... Åt på McDonalds. Pratade och hade en allmänt trevlig eftermiddag. Har inte träffat kusinen sen vi var små, och jag kan inte direkt påstå att jag mins det tyvärr. Hans fru var riktigt trevlig, och döttrarna söta, lillen verkade gilla att flörta med sina sysslingar ;)
 
Jag har en sån där enorm släkt, där man tyvärr inte har så bra kontakt med i princip någon. Man tänker alltid att man vill ses, umgås lite, prata barndomsminnen osv, men det blir vanligtvis aldrig av. Ska dock kolla upp vad för slags bussar som går dit bort, om det finns sådana som lillen kan sitta i vagnen hela vägen, så får man försöka umgås lite mer. Kanske finns det någon annan släkt i närheten som också vill ses?
 
 
Såna här måste väl vara bra om bebis vill börja äta själv? Funderar på om det
kan vara därför han börjat matvägra ibland, han kanske vill äta själv?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0