Lite bättre på gåendet

Åh, glömde ju skriva om ett framsteg som gjordes här igår! Lillen verkar ha blivit lite mer stabil, och efter att länge inte ha vågat släppa taget om någon av ens händer när han ska gå, så vågade han igår. Han gick nog ett par sisådär tre-fyra steg i alla fall, genom att enbart hålla i min ena hand. Det var lite vingligt, men det gick! Utan protester, utan att lägga sig ner på golvet direkt. Vanligtvis brukar han ju vilja direkt ner på golvet och krypa istället, om man försöker släppa ena handen. Underbart att se när han lyckas med något nytt, mammas duktiga pojke :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0