Tror jag är duktig

Ja, jag kan nog mer än vad jag "kan". Då måste jag ju vara duktig? Saker som ibland verkat så jobbiga, nästintill omöjliga, går faktiskt. Som att bada lillen på egen hand. Kändes absolut omöjligt, men jag lyckades igår! Det var bara att tänka ut en bra plan på hur man skulle göra. Slutade med att hans skötbordsmadrass hamnade på badrumsgolvet, med handduken på, och en blöja redo. Jag satt på golvet, rumpan ner, så tog inte ryggen lika mycket stryk (har nästan konstant ont i ryggen). Skötbordsmadrassen bakom mig, så det var bara att snurra runt efter badet. Förbannat trångt blev det också i badrummet, men det gick!

Dagens test är att tvätta på egen hand, med lillen. Har inte riktigt kommit på hur jag ska göra där, men förmodar att det får bli bärselen. Lite tungt, men det ska gå! Hoppas inte han blir för grinig bara... :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0