Tankar

Det är så mycket som rör sig i huvudet nu. Privata tankar mestadels, om hur man ska göra med saker och ting osv. Jag är ju trots allt inte så privat i bloggen, skriver inte särskilt mycket om just privatlivet. Mest saker om skrutten. En anledning till att jag inte skrivit på några dagar, är alla dessa tankar. Och, att jag varit på dåligt humör. Det har varit så mycket som varit bajs. Så, för att undvika att jag spyr alltför mycket galla om sådant alla andra inte har att göra med, så undviker jag helt att skriva. MMS:en har inte kommit heller, för mobilen har inte fungerat som den ska. Sms/mms-skickandet krånglar. Kunde inte skicka någonting alls på 3-4 dagar. Smartphones är uppenbarligen bara skit. Batteritiden, hur väl de fungerar, täckningen... Men det är kul med apparna.

Äh, önskar det fanns lätta lösningar på allt, men klart att det aldrig är så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0