Nya pyjamasar

Har nyligen kommit på att det är rätt bra med pyjamasar till lillen. Det har varit lite tveksamt med inköp utav det, för sanningen att säga, så var vi i början extremt dåliga på att byta om på lillen innan sängdags. Det blev liksom samma kläder att sova i som han haft under dagen, så länge de inte var smutsiga. Lillens pappa tyckte det var onödigt att köpa pyjamasar, och tycker väl lite grann det nu med.
Jag är dock inne på att lillen ska få bättre rutiner, och då ingår ombyte innan sängdags för att markera att det faktiskt är dags att sova. Så, jag har börjat inhandla en del pyjamasar. Senast har jag fyndat lite på Tradera, och fått hem det första paketet idag; innehållande två korta sommarpyjamasar i 68.
Och ja, de senaste två-tre månaderna har lillen blivit ombytt innan sängdags. Dock oftast enbart till annan body än den han haft dagtid. Men nu är det pyjamasar som gäller på min inköpslista! :)



De här söta fick jag hem idag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0