Nätkasse

På tal om barnvagnar... För några dagar sedan var jag ensam på Willys med skrutten, och skulle handla lite mer än bara ett par saker. Jag lade dem ovanpå suffletten, och vid skruttens fötter i vagnen. Det som låg vid fötterna sparkades ner rätt frekvent, och det på suffletten började trilla av när det blev en för stor hög. Det var då jag plötsligt förstod meningen med att ha en nätkasse till vagnen! Har funderat över varför det ska vara nödvändigt då man har plats under vagnen, men man vill ju inte behöva böja sig upp och ner för att få tag på saker hela tiden. Vissa saker vill man ha lättillgängliga. Så, i förrgår beställde jag efter en nätkasse, och inväntar nu ivrigt leveransen utav den! Blir ju mycket smidigare till shopping :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0