Meeeen

Bajs också. Varför är facebook så segt? Har problem att komma in, och om jag väl kommer in, problem att komma in på olika sidor där. Jag som vill hitta NÅGON som vill umgås med mig och skrutten i Göteborg imon. Om vi vill, får vi nämligen ka med hans farfar som ändå ska dit och jobba över dagen, men vad är meningen med i princip en heldag borta om absolut INGEN verkar vilja träffa oss? Skrev det som status, frågade om någon ville ses, för enkelhetens skull eftersom jag antar att många jobbar och jag skulle slippa fråga varenda en, men enda resultatet verkar vara att ingen svarar. Förutom folk som inte kan, eller inte bor där. Tråkigt.

Hade varit ett bra tillfälle att träffa folk. Shoppa lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0