Hokus Pokus!

Nu, nu har jag äntligen beställt efter en matstol till skrutt! (som för övrigt just nu sitter och drar mig i håret, ajajaj xD) Har väl varit på tiden att fixa en sådan ett tag egentligen, men här är vi lite sega... Han kan trots allt sitta med lite stöd, och han äter ju mindre bröst och mer annat hela tiden. Så, det blev en vit/svart Hokus Pokus. En matstol som även är andra möbler, perfekt när man bor trångt som vi gör! Vänder man på den, kan den bli lite lätt gungande "bil" åt ena hållet. Åt andra hållet blir det en stol med bord.

Så, den bör komma i slutet av nästa vecka, och då hoppas vi att lillen får mycket kul med den :) Tack mamma!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0