Frånvaro

Ni får ursäkta min frånvaro, men jag känner inte att jag har så mycket att säga för tillfället. Känner mig lite tom i bollen så att säga. Visst händer det saker, jag har varit hos mamma t.ex., fått hem några fler pyjamasar i storlekar större, läst en del i en bokserie, fixat och donat hemma med nödvändigheter osv, men jag har bara inte känt för att skriva. Det har inte känts rätt på något sätt, hur man nu ska förklara det. Vissa dagar är bara sådana.

Men, om inte annat kan ni följa mig på Instagram också. Händer att jag laddar upp en och annan bild där också, och de bilderna hamnar vanligtvis inte på bloggen. Heter miijam där, om någon är intresserad. Mest bilder på lille skrutt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0