Första tänderna!

Upptäckte idag på eftermiddagen, att min lille fis fått sina första tänder! Inte sjutton har jag märkt att det var på gång ens. Man hör att bebisarna blir så griniga, att en del får feber, sover dåligt osv. Det enda J har gjort, är att han sovit sämre de senaste nätterna, men jag trodde det berodde på att han blivit hungrigare och att jag skulle behöva öka på grötportionen på kvällen. Ja, lite problem med sömnen, och massa dreglande. Dock har ju dreglandet hållt på ett bra tag, två-tre månader åtminstone, så jag har inte kopplat det till tänder.

Blev helt uppe i varv när jag upptäckte de där söta små tänderna, det var ju riktigt roligt att se! Samtidigt börjar jag känna mig lite stressad att sluta amma helt, innan han börjar bita mig (ajajaj) i brösten. Det går ju rätt långsamt att vänja av brösten för tillfället. Suck. Borde försökt sluta tidigare. Men, hans tänder är såå söta! Dags att börja med tandborstning nudå kanske?




Det gck inte så bra med bildbevisen först...





Men här syns de söta små!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0