Förskolereklam

Emellanåt känns det som om tiden går alltför snabbt. Som häromdagen. Vi fick reklam hem i brevlådan från en förskola. Redan?! Ska min lille skrutt redan lämna sin mamma? Eller ja, inte än, men det kommer ju.. Snabbare än vad man tänkt sig tydligen. Verkar som om man ska välja redan nu dock, eller? Brukar det vara långa köer på förskolor? Hur långt i förväg ska man välja var man vill ha sitt barn när det blir dags? Hur vet man vilket som är det bästa alternativet för oss? Är det någon som har några tips när det kommer till förskoledjungeln?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0