Att Tradera

På sistone har jag letat lite fynd på Tradera. Kommit på att "oj, vi behöver ett par pyjamasar till J", eller kanske några bodies... Så, jag har köpt lite sådant där. För dryga veckan sedan tänkte jag sen då, att jag skulle testa att lägga ut några saker själv. Lite bebisplagg som jag kommit fram till att egentligen var rätt onödiga. Några tröjor t.ex - hur ofta använder man egentligen tröjor istället för body? En body är ju så mycket smidigare!

Så, sagt och gjort. Jag lade ut dessa annonse, totalt sju stycken, varav fem utav annonserna var helt oanvända plagg. För små för att ens kunna användas vid det här laget. Jag satte utropspriset till en krona, tänkte att det lockar fler + att annonserna blir billigare då. Men, inte hjälpte det direkt mig. En enda utav dem tjänade jag något på. Resten gick jag back på. Tydligen kostar det 3kr/annons om någon lagt bud, även om det vinnande budet enbart är en krona. Skitgrej.

Hädanefter tänker inte jag lägga ut nåt på Tradera igen i alla fall. För mycket jobb för ingenting. Om jag själv behöver något till lillen, kan det väl vara en bra sida, men annars..? Nope.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0