Testpilot

Ojdå! Jag hade totalt glömt bort att jag anmält intresse, tills jag öppnade min mail idag. Där hade jag fått ett mail om att jag blivit utvald att bli testpilot. Där stod det även att jag inom ett par dagar skulle få en värdecheck för att hämta ut varan. Döm av min fövåning när denna kom i posten redan idag!
Men vad är det jag ska bli testpilot för då? Jo, för en ny, fryst grönsaksblandning från Findus, grönsaker som är lite mer "specialanpassade" till olika sorters rätter. "Grönsaker perfekta till", t.ex. till fisk, pasta eller kyckling. Får se vilken det blir jag plockar ut, men i vilket fall ska det bli spännande att testa en ny grönsaksblandning. Lite tråkigt blir det trots allt i längden med mixen ärtor, majs & paprika, eller wokblandningarna man hittar till kycklingwoken som lagas här hemma ibland, hur gott det än är.

Dock är jag lite nyfiken på hur många som faktiskt anmälde intresse för att prova den här produkten? 3000 får ändå testa den, hur speciell är jag? Hur väljer de testpilot? Oavsett, tänker jag leta efter produkten nästa gång jag är i affären! Så sugen på lite nytt till maten!

Kolla själv in Smartson.se, kanske hittar du något du vill testa där? Själv är jag sugen på testet utav Ergobabys bärsele, den vi har ger mig tyvärr ont i ryggen och verkar inte vara något alternativ på längre promenader.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0