Tack och lov för mammor!

Ibland är ens mamma extra bra att ha. Som idag. Egentligen skulle jag gått med henne på promenad, men jag var ju helt förstörd efter natten. Lillen sov inte igen sig under dagen heller, utan körde samma sak då.SOomnade på mig, vaknade nästan med en gång då jag lagt ner honom. Så, min snälla lilla mamma, kom hit ändå, och gick ut med lillen på promenad. Utan mig. Lät mig sova en stund istället. Och herrejävlar vad skönt det var! Välbehövligt. Tror jag sov lite drygt en timme, och det gör rätt mycket för humöret ändå.

Tack för att jag fick vila!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0