Spik i snöskon

Neeeeeeej! Det är snö ute igen! Jag trodde syrran skämtade när hon skrev det på sms, för jag hade inte kollat ut än. Jag och lilleman låg kvar i sängen och drog oss ända till elva, halvsov och sådär. Han var nog lite tröttare än han själv förstod, för han somnade till lite då och då han med. Så jag och han låg och myste, han fick ligga jättenära, så höll jag om honom, sååå mysigt! Fast man själv somnar ju inte direkt till ordentligt, man är ju lite rädd att strypa syretillförseln för honom eller något, och det vill jag ju inte!

Nu måste jag i alla fall komma på vilka andra skor jag ska ta på mig idag. Om jag har några andra som inte gör att jag halkar konstant. För, mina vinterskor, har tydligen en spik i den vänstra. Jag som trott att det var en sten, upptäckte detta i söndags. En spik. Som inte sitter i utifrån, utan verkar vara något tillverkaren satt i skon. Lite för långt in i skon. Om man nu ens brukar spika i kanterna på skorna för att sulorna ska sitta fast?

Nä, nu måste vi börja bli klara, om dryga timmen ska vi träffa syster-yster på stan och köpa en till present till syster J som blir 16 idag. Lilla skitungen börjar bli riktigt stor!


Kommentarer
Hejjj sötnos!

2012-03-08 @ 12:54:17
Sepideh

Hejjjjj sötnos!

Hoppas du o lilleman mår bra!

Snälla snälla! Kan du inte boka om vaccination dagen , pleaseeee, det skulle vara jättehäftigt om vi 4 träffades samtidigt efter alla dessa år! Visst kan vi träffas igen efter det, men det skulle bli häftigare om vi sågs samtidigt, så man har massor o prata om! kom igen då, hör av dig till mig! Vi skulle bli jättglada! Puss på dig!

2012-03-08 @ 12:56:59
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0