Snurrig eller bara glömsk?

Vad är det med mig och glömma saker egentligen? Visst, att man inte gått igenom en del av sakerna på ett par månader, men borde man inte se efter först, innan man tar något för givet?

Nu tänker jag på mössor. Bebismössor. Lillens "fis"mössa har blivit lite väl liten, för att ena örat ska vara i, sticker det andra ut. Så, igår bestämde jag att vi skulle införskaffa en ny mössa åt honom. Visst blev det inte bara en, utan två nya mössor. En till nu, en till sommaren. "Blåbärs"mössa till nu, i storlek 42-44. En solhatt till i sommar.

Det lustiga är bara, att när jag skulle lägga undan sommarmössan, upptäckte jag att vi har två stycken i strl 42-44 redan. En med nalleöron, en vit. Skit också! Vad ska han med tre mössor till? Får försöka matcha med olika kläder typ... Blåbärsmössan var ändå bara för söt på honom! Hittade även två bodys i strl 62 när jag gick igenom byrån med, två jag inte visste vi hade. Eller rättare sagt hade glömt. Jag måsteju vara helt vimsig... Men, nu är det inte riktigt lika bråttom att få tag på tvättid i alla fall! :D




Blåbärsmössa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0