Shopping och mindre spyor

Jag lyckades duscha till sist idag. Lillen vaknade till och var på bra humör, så jag hoppade in i duschen och fick bort spyan ur håret. Kändes bra. Inte helt okej att gå omkring med spyor i håret, även om det bara är luktfria sådana från en bebis. Min bebis!

Åkte sedan till A6 med moster/syster S, och väl där träffade vi även på mamma och moster/syster J. Lillen vaknade rätt snabbt därborta för ovanlighetens skull. Vanligtvis sover han jämt i vagnen, men inte idag... Först bar jag på honom, sedan gjorde S det, och till slut hittade vi på ett sätt för honom att kunna sitta upp i vagnen utan att behöva ta ut liggdelen. Det verkade han ganska nöjd med, lite mycket bara med alla nya intryck kanske... Han har ju aldrig sett så mycket folk förut! Dock höll han sig lugn, lite stirrig, och log emellanåt. Blev lite kinkig någon gång, men på det stora hela gick det bra :) Ångrar dock nu att jag inte tog någon bild på första gången han satt upp i vagnen.

Köpte några böcker till lillen från bokrean på Åhléns (fast de är för lite större barn och får vänta till födelsedag alternativt jul), samt dregglisar från samma affär. På Lindex hittade jag lite strumpor som bör passa honom nu, och en jättesöt pyjamas som inhandlades i storlek 68 (tycker inte han behöver mer i 62, och han lär väl hyfsat snart växa ur det ändå..). Dock var tjejvarianten av den ännu sötare, men ändå. Hur gulligt som helst, med djungeldjur på!


En sån här fick lillen!



Tjejvarianten om någon med dotter är sugen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0