Helt otroligt!

Jag har då aldrig varit med om liknande! Lille skrutt sov som en stock första vändan inatt. Han somnade någon gång mellan halv elva-elva, och vaknade inte förrän jag var tvungen att väcka honom på grund av sprängfyllda bröst!

Vanligtvis vaknar han första omgången senast vid två, så jag vaknade då. Skrutt sov som en stock, jag somnade om. Vaknade vid tre igen - skrutt sov fortfarande lika gott. Vaknade vid fyra, och bestämde mig efter en stund för att väcka skrutt. Inläggen var genomsura och brösten stenhårda, så kändes som om det var bäst att amma så snart som möjligt. Så, skrutt åt ordentligt, och somnade om vid fem. Sov lite oroligt efter det dock, men sov ändå till åtta-tiden. Helt otroligt!

Kan det vara de andra dropparna som gjorde det? Har han annars haft SÅ ont i magen på nätterna, är det därför han inte sovit? Förresten; de hette visst Minifom, och inte Miniform som andra skrev till mig. I vilket fall, hoppas jag sömnen fortsätter såhär, att det intevar en engångsgrej. Mamma jag är pigg och glad idag ju! Skrutt likaså!

Nu inväntar vi bara bajset också... Kom igen, ut, ut, ut med dig bajs! (innan jag fick barn hade jag aldrig i mina vildaste fantasier trott att jag så innerligt skulle önska att få se bajs ^^)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0