Hallå huvudvärk!

Bye bye sömnen. Hallå huvudvärk och allmäna febrighetskänslor!

Lillen har varit galen inatt. I snitt har jag ammat honom en gång i timmen, från klockan 22 igår kväll, till någon gång melllan 8-9 imorses. Igår på eftermiddagen var det nästan samma sak, kanske några minuter mer emellan. Inatt... Tja, han sov ju faktiskt en vända nästan tre timmar, vilket alltså innebär att han resten utav natten inte sov en timme i sträck åt gången ens. Första gången jag matade honom efter 23, var 01:50. Sedan gick det bara utför...

Ett par gånger, när jag tänkte att han förhoppningsvis somnat tillräckligt bra på mig och därför lade ner honom i sängen, så vaknade han nästan direkt. De andra gångerna låg han och vände och vred på sig en stund, och vaknade inom max en halvtimme. Försökte få honom att somna om nästan varje gång, men gick inte innan jag ammat honom, och då var det samma sak igen... Hela natten. Jag känner mig helt förstörd. Kinderna blossar som när man har feber (dock har jag inte feber), jag har huvudvärk och kramper i magen. Sömnbrist är inte bra för kroppen.

Hur söt lillen än är, så vill jag sova lite emellanåt. Jag kan inte hålla mig glad och rolig utan sömn. Bläääääää.

Jaja, ska gå och umgås lite med honom, han sitter och pladdrar på i sin babysitter, låter bara för sött :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0