Fullt upp - födelsedag osv

Jag har inte riktigt hunnit sätta mig ner här och skriva de senaste dagarna. Det har varit fullt upp hela helgen i princip.

Vi börjar med fredag. Jag kanske inte gjorde så mycket, men däremot så skulle sambon ut och festa eftersom han skulle fira sin födelsedag med sina vänner. Julius lät mig inte riktigt sitta vid datorn då, utan ville ha närhet i mängder. Mysgubben!

I lördags var jag och lilleman hos mamma, åt hemmagjord pizza och umgicks med henne, och de två utav mina systrar som bor i Jönköping de också. Spelade lite Domino med S, kollade lite tv, och blev av med min son ett par gånger. Han är allas lilla älskling och alla vill hålla honom, busa med honom osv... :)

Igår fyllde sambon år, så jag hade bett min syster att passa lillen ett par timmar, så jag kunde bjuda ut sambon på middag. Så min snälla syster kom hit efter sin träning, och jag & sambon drog till O'learys. Kändes väldigt konstigt att båda vi två gått någonstans utan att lillen var med någon utav oss. Saknade honom lite, även om det inte var så länge vi var borta (ca 2,5timme). Lite senare kom sambons pappa och lillasyster förbi, och kvällen avslutades med film. Såg "The Rum Diary" med Johnny Depp... Han är ju så snygg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0