Firande

Idag har vi varit hos mamma, för att fira syrran som blev 16 i torsdags. Bjöds på god mat (pasta och kyckling i sås med parmesan och mozzarella), och en chokladkaka som var orgasm för ögonen! Och en riktigt god morotskaka. Fy, vad jag kände mig fet efteråt! Och fortfarande... Tvingade mig (och lillen i vagnen samt hans pappa) att gå en bit utav vägen hem. Inte jättelång, men det blev nog en 45min promenad i alla fall. I mörkret. Eller ja, lite gatlyktor finns det ju, men annars är det inte alltför ljust ute.

Så, imorgon är det meningen att vi ska ta en lång promenad till. Hoppas jag. För shit, vad jag behöver bli av med vikt. Känner mig feeet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0