Shopping

Har varit på A6 idag, jag, skrutt och hans pappa. Den här helgen har de haft 25-årsjubileum, med massa rabatter i många utav affärerna. Så, vi passade på att kolla läget. Om man slutligen kunde hitta något kul, som en klänning. Och ja, det shoppades en del.

Gulle-Julle fick en jättesöt jumpsuit från Kapp Ahl i storlek 80, till kalla höstkvällar. Randig i en massa glada färger. Jag fick en bok (Hunger Games-trilogin för en hundring), Aloe Vera-juice (har hört att det ska vara bra om man har problem med magen som jag, så tänkte testa) och en klänning från Sisters (av skruttens pappa!). Hushållet fick en våg (redan ångest, men jag SKA tamejfan börja gå ner i vikt nu!!!) och en massa plastburkar (behövde bl.a. små för att börja frysa in mat man gör till skrutten). Jag hade gärna lagt in bilder på de nya kläderna, men orkar inte ta fram kameran, och tyvärr fanns det inte några bilder på varken Kapp Ahls eller Sisters hemsidor :(

Åååååh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0