Men va f-n..!

Jaha. Varje gång jag är säker på att nu, nu har jag gått ner lite i vikt igen, så visar det sig vara precis tvärtom. Jag var helt bombsäker på att jag måste gått ner något kilo nu i alla fall, när jag ändå varit ute på fler promenader och börjat äta mycket mindre portioner. Men neeeeeej, då har jag gått upp tre kilo TILL! Jag fattar inte... Hur kan de säga att man går ner i vikt när man ammar? När man har en bebis? Uppenbarligen är det ju inte så, för enligt vågen går jag bara upp, upp, upp vad jag än gör! Nu börjar jag bli ledsen och förbannad på riktigt. Varför fortsätter jag gå upp i vikt???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0