Lillen har fått sina första sprillans nya ...

2012-06-08_16_31 (MMS)

Lillen har fått sina första sprillans nya barnmärkeskläder, men förhoppningsvis håller de riktigt bra kvalité. De var iaf söta, och jag fick min skatteåterbäring igår, så tyckte han kunde få de här :-) Köpte dem på Krakel på Torpa här i stan, och dit lär jag absolut gå fler gånger! Trevlig personal, mycket söta kvalitetskläder. Synd bara att de inte hade något från Lundmyr of Sweden. Ingen här i stan har det, och deras kläder är ju också bara så söta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0