Kolla här vad mamma mirjam hittat! Kläder ...

2012-06-12_16_05 (MMS)

Kolla här vad mamma mirjam hittat! Kläder från Lundmyr! Nu blev det i storlek 80, mössa i storlek 8-18månader, eftersom jag redan har allt Julius behöver i 74, och mycket i 80 också. De här kläderna ska ju vara något stora i storleken, plus att man kan vika ner muddarna på byxorna så de blir ännu längre. Jag är glad! Dock lite ledsen att jag inte vetat var de fanns tidigare, min promenad ner till stan idag för att spana in den här affären var en ren chansning. Det är egentligen en skoaffär för barn nämligen; Vincent Shoe Store. Men om någon annan letar Lundmyr i Jönköping, så vet ni nu att det finns där! Inte hela sortimentet tyvärr, men en del saker iaf, även några plagg från goes colour-kollektionen. Dock inte den bodyn jag ville ha i Julius storlek :-( Men jag är drygt 500kr fattigare, och nöjd ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0