Just nu...

Sitter jag och knåpar ihop ett CV. Jag har aldrig riktigt lärt mig att göra det ordentligt, och det jag sparat förut verkar vara borta. Får hoppas detta ser bra ut, vet inte riktigt om man behöver ha med något mer än jobb och utbildningar... Resten tillkommer väl i det personliga brevet. Dock lite störande skrivprogram på sambons dator; Microsoft Word Starter, ser inte alls ut som normalt. Jaja.

Har tänkt skicka iväg ett par ansökningar för extrajobb på dagtid, då jag inte kan lämna lillen ensam med sin pappa ännu på kvällarna. Han vaknar inte när skrutt skriker tyvärr, så bättre att jag är borta dagtid i såna fall. Dessutom är jag rätt trött på kvällarna numera, och vill inte missa för mycket genom att sova bort dagarna (som om man skulle få göra det...).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0