Invägning efter en vecka

Jahopp, då har det gått e vecka sen jag gav mig fan på att gå ner i vikt. Jag bestämde från början att jag inte skulle väga mig mer än varje måndag morgon, men klart jag inte kunnat låta bli... Har emellanåt blivit förfärad, för vågen har pekat högre en tid på daen, lägre en annan, och ibland nästan velat stanna för högt. Just därför ska man nog inte väga sig flera gånger om dagen...
Dock vägde jag mig aldrig igår, och när jag gjorde det nu på morgonen (före frukost) stod den på 67,8. Mitt mål efter första veckan var 68, och vi får väl säga att det är uppnått då :) Frukosten väger säkert lite den med...

Så, jag har klarat mig helt utan godis i en vecka, men däremot fikat daimkaka i lördags. I övrigt, inga snacks, bullar osv. En promenad om dagen, tror de varat minst 40min. Så, om vi fortsätter köra på såhär, bör vikten förhoppningsvis vara back to normal innan årets slut. Hoppas, hoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0