Dagens invägning

Så, imorse var det dags igen. Denna veckan har jag kunnat hålla mig lite längre mellan gångerna jag vägt mig, men det har ändå hänt lite fler gånger än vad som är meningen. Lite viktnedgång märktes även idag, men mindre än efter förra veckan. Så, i siffror:

Vecka 0: 68,5kg

Vecka 1: Målvikt 68kg
             Vikt 67,8kg
             Viktnedgång 0,7kg

Vecka 2: Målvikt 67,5kg
             Vikt: 67,4kg
             Viktnedgång 0,4kg

Allt i allt ligger jag på ungefär vad jag från början målsatte för denna veckan, fastän jag faktiskt inte gått ner ett halvt kilo. Dock kan man ju kanske inte förvänta sig samma resultat varje vecka, men hoppas går ju! Bara det i slutändan blir det resultat jag vill ha, så får jag väl vara nöjd ändå :) "Drömmen" är att komma i mina snygga jeans i storlek 27" igen, och det ska väl inte vara så svårt? Fast jag är nog nöjd med 28" också ändå... Vem behöver vara jättesmal, så länge man känner sig nöjd med sig själv?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0