Zzzz

Gaaaah! Vad jag är trött idag. Av någon anledning sover jag jättedåligt vissa nätter, trots att lillen sällan vaknar ordentligt på nätterna numera. Han kan vakna till lite lätt, men somnar vanligtvis om, så i princip sover han numera från 21:30-08 på ett ungefär. Varför kan då inte jag sova ordentligt ännu?
Jag ligger fortfarande och lyssnar, eventuellt kollar av, att han andas på kvällarna när jag ska sova. Nojiga jag.
 
Försökte somna med lillen när han tog sin lunch-nap idag, men lyckades inte. Vilade dock, han sov på min arm. För mycket som rör sig i huvudet på mig tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0