Visingsö med familj

Åh, första gången någonsin på Visingsö! Jag har velat åka dit länge, och nu blev det äntligen av. T:s pappa körde, och förutom jag och lillen var T själv och även lillens moster E med. Vi funderade på att ta bilen över först, men då var man i princip tvungne att boka om man ville vara säker på att få plats. Eftersom vi inte ville vänta i två-tre timmar, så tog vi passagerarfärja istället. Visade sig vara lite tråkigt, för ingen av de andra ville gå hela vägen till utflyktsmålen som låg lite längre bort. Nästa gång får vi ta med bil!
 
Men, det var riktigt mysigt ändå :) Vi spanade in det gamla slottet/borgen, och jag som uppenbarligen inte skämdes för mycket, kröp in i en och annan gammal håla. Tyvärr kom man ju inte in, för det var galler dörrar för i princip varenda ingång. Utom en. Ett gammlt fönster eller något sådant, så där halvkröp jag in för att spana in ett par rum på källarplan... Vi lunchade också, och lillen fick vara inuti ett gammalt träd med sin pappa. Foton kommer när jag fört över dem till datorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0