Tredje tanden

Idag, äntligen, sprack en till tand ut. På lillen alltså :)
 
Skrutten har varit så grinig den senaste dryga veckan, och det är väl inte så konstigt när två tänder är på gång samtidigt igen. Fast, när han fick de nedre, märkte jag inga tydliga humörförändringar, de verkade liksom inte märkas alls knappt. Är det någon annan som har erfarenhet av tandsprickningen, brukar de övre tänderna göra mer ont än de nedre?
Ja, i vilket fall, idag sprack den högra, övre framtanden fram. Nu både syns och känns den. En liten, liten vit grej som ska växa ut. Den vänstra ser även den ut att vara på gång, men tror den dröjer några dagar till innan den spricker igenom. Mitten på den kommande veckan kanske? Sen blir väl humöret mycket bättre igen, och förhoppningsvis slutar han att tugga på tummen konstant!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0