Tand nummer fyra

Idag har tand fyra börjat spricka igenom. Senast jag kollade, så var ungefär halva nederdelen utav den igenom, så nu blir väl humöret snart lika bra som vanligt. Har i och för sig redan märkts att han inte har lika ont, min skrutt!
 
Så, fyra tänder redan alltså. Knappt sju månader gammal. Dagens var den övre, vänstra framtanden. Snart kan han bitas rejält, den lille! Dyker väl upp nåt foto någon dag, men än så länge har jag inte tagit några på de övre framtänderna...
 
All denna utveckling som bara rusar fram, innan jag vet ordet av kommer han vara tonåring och trött på sin mamma, tycka att jag är pinsam och grejer :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0