Nä, men okej...

Var hos tandläkaren imorses, som jag tror jag nämnt jag skulle. Trodde att jag fått en spricka i tanden, för det såg ut ungefär så. Dessutom hade jag försökt få bort den med allt möjligt jag hade inom räckhåll - tandborste, flourtabletter, tandtrådsmojäng, pincett.. Ingenting hjälpte. Ändå visade det sig att det bara var skräp. Snacka om att jag kände mig en aning bortgjord! Han fick bort det på ett par sekunder! Skämtade om att det var därför en tandläkares utbildning är så lång. Ååååh.

Tror dock inte jag behövde betala för besöket, de nämnde inget om det idag och jag glömde fråga. ärker väl om det dyker upp en faktura på posten, men eftersom han inte gjorde någon undersökning annars, bör det åtminstone inte bli dyrt.

Dessutom fick jag en tandborste till lillen. Ställde lite frågor om när barn börjar gå till tandläkaren och så, för jag oroar mig lite och vill att han ska få friska och starka tänder, rent allmänt en bra munhygien. Tandläkaren svarade så gott som möjligt på mina frågor, och gav mig en söt liten tandborste till lillen. Privata tandläkare känns som de är sååå mycket bättre än folktandvården, och min är riktigt trevlig ju! Om någon i Jönköping letar ny tandläkare, kan jag varmt rekommendera Jeff Sultan.Hans mottagning ligger i östra centrum, centralt och bra oavsett vilket håll man kommer ifrån.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0