Möta syrror på station

Det är strålande väder idag med här i Jönköping! Jag har rakat absolut hela benen och dragit på mig en typ strandklänning; ljusblå med vita blommor. Känner mig lite härligt somrig sådär idag.
 
Om en stund ska jag och lillen möta upp syster S, och promenera ner till stan. Strax före klockan tre kommer systrarna från Falkenberg in på station, så vi ska möta upp dem och äta lite kina/thaimat, även syster J ska med på det. Alla mina systrar samlade samtidigt, det är inte ofta det!
De andra, förutom jag och de två J:na, ska sedan på Batman-filmen, medan vi åker hem. Sen kommer de hit och ska sova här de två nätterna innan vi åker upp till Stockhom tidigt på fredag morgon. Värsta i princip släktträffen på G. Synd bara att omständigheterna kring det inte var bättre...
 
Men, jag ser fram emot de närmsta dagarna! Ska bli kul att umgås :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0