International Street Market

Eller internationella matmarknaden som jag sagt hela helgen. Den har jag varit på, fredag, lördag, och söndag. I fredags med två systrar, då åts det Bretzel med pizzasmak, Churros med toffesås, minipannkakor med vaniljsocker och smält choklad... Brittisk fudge inhandlades för dryga hundralappen.
 
 
 
Minipannkakorna 
 
 
 
 Churros
 
 
Igår var det med en av mina gamla bästa vänner (likaså idag iofs) och då smakades det både på känguru-och krokodilhamburgare, samt crépe med banan och chokladsås.
 
 
 
Kompisens krokodilburgare, vilket för övrigt var godare än känguru ;)
 
 
 
Min känguruburgare
 
 
Idag åts det paella och köptes hem lite mer fudge/mjuk nougat för drygt 200kr (bitarna var ju sjukt stora, och klart man ville testa flera saker! Bra planerat av dem...), tre stycken bretzels med ost-samt ost/skinksmak, och en bit italiensk choklad. Som för övrigt inte smakade choklad, utan nougat. Som sjutton. Brr... Den fick lillens pappa ta över istället, han älskar nougat.
 
 
 
British Fudge Company, massor av smaskig fudge och mjuk nougat
 
 
 
Italienska desserter, som deras nougat samt choklad i bakgrunden
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0