Då köpte vi väl en då!

Eftersom det kan vara bra att ha, köpte vi idag en resesäng till J. Kan ju behövas fler gånger än bara till campingen till helgen liksom... Som, t.ex. ska kanske vi åkaiväg med en kompis nånstans när hon har semester. Sen kanske man hälsar på pappa någon gång, eller åker iväg till T:s morföräldrars sommarstuga. Eller till Finland; tror vi ska till släktgården till påsk, och detgäller att passa på innan det är försent. Förmodligen kommer den säljas snart, då pappa och hans syskon börjar bli äldre , och några av dem dött redan :(
 
Så, köpte den på Babyproffsen, för 499kronor. Inklusive madrass och väska. Lite tunn madrass, men man kan ju ta med ett täcke som an kan sova på, för på sig har han bara eventuellt en filt. Även den sparkar han oftast av sig, den lille busen! Men ja, det såg ut som at det inte skulle vara alltför svårt att montera ihop och isär sängen, en säljare i butiken demonstrerade. Så, nu gäller det väl att kolla så den vi köpt är hel osv, vilket jag tänkt göra strax :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0