Trött

Jag är egentligen för trött för det här... Skriva i bloggen alltså. Hela huvudet känns knas, sover så dåligt så det är sjukt. Lillen skrek i vad som kändes som evigheter inatt igen, vägrade somna. Tror att han var övertörtt, eftersom inget annat hjälpte innan han till slut somnade efter en väldigt kort stunds amning. Och ja, jag hade redan ammat honom precis innan han började skrika. Stackare.

Någon nytta har jag gjort idag i alla all. En långpromenad med lillens mostrar S, J och E. Som vanligt sov han så sött i vagnen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0