Mamma, mamma, uäää

Okej, riktigt så heter det väl kanske inte... Skrutten säger mest uäää, eller näää, när han kinkar. Och kinkar gör han. Hela tiden vara hos mamma, så jag knappt hinner göra något. Eller rättare sagt har möjlighet. Lägger ifrån mig honom en liten stund och han vill nästan genast upp igen. När han väl inte haft extrem mamma-abstinens, har jag ändå inte kunnat sitta vid datorn. Då har skruttens pappa suttit här. Men nu, nu hoppas jag få en liten, liten stund i alla fall! Ja, helst lite längre än typ fem minuter. Haha.

Är det vanligt att bebisar är så mammiga nu? Trodde inte det var förrän lite senare...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0