Jordens undergång

Fick idag frågan vad jag skulle göra om jorden gick under imorgon. Lillens pappa som frågade, och tyckte jag skulle sexa med honom i så fall. Jag sa nej till det, vilket han inte förstod varför. Varför skulle jag? Skulle jorden gå under imorgon, och det inte fanns något man kunde göra åt saken, skulle jag ägna all min sista tid till lillen. Titta på honom, mysa med honom, pussa och krama på honom så mycket som möjligt. Säkerligen skulle jag gråta mängder också, för att han inte skulle få bli äldre, inte få uppleva det hans liv annars skulle ha att bjuda på. Jag vill ju bara att han ska få ett långt och lyckligt liv, med massa kärlek och god hälsa.

Vad skulle DU göra om jorden gick under imorgon, och du visste om det?



Kommentarer
andreas

Hade jag haft barn så hade jag gjort som du.

Och hade jag inga barn så skulle jag nog råna fort knox eller något.. :-P

2012-01-30 @ 20:40:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0