Hand-och fotavtryck

Igår var moster S här med fingerfärg. Hon hade bestämt att vi skulle göra Julius hand-och fotavtryck. Originalplanen var att göra en tavla med fotspår, men den tanken gavs upp av henne också. Lillen var ju inte heeelt samarbetsvillig, så det där med tavla får vänta tills han blivit lite större. Igår blev det enbart babyboken istället.




Observera min supersnygga outfit för att slippa få färg på sådant jag inte ville ha det på ^^
Lillen kladdade ner sig själv en aning, men kladdigast blev hans moster...




Såhär blev resultatet i slutändan, rätt fint trots lite kladd :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0